Nákupný košík je prázdny.

0 položiek
Spolu:
0,00 €
Vstúpiť
0 položiek (0,00 €)
 
 
0,00 € (0 položiek) vstúpiť do košíka
Výrobcovia / značky
Novinky
Osobný odber

V prípade záujmu o osobný odber máte môžnosť prevziať si tovar na týchto akciách. Pred tým nás ale vopred kontaktujte.     3.2.2018              agility preteky Lord of...

viac

Reklamačný poriadok

Úvod Reklamačný poriadok

Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je zákazník povinný doručiť predávajúcemu reklamovaný tovar a podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závad. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.

Reklamovaný tovar musí byť kompletný a nepoškodený(nenosený).

 

Predávajúci poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov. Záruka začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. 

 

 

Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený u spoločnosti Jana Poláková-Hafík a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.

 

Ku každému tovaru zakúpenému v spoločnosti Jana Poláková-Hafík  je pri jeho dodaní kupujúcemu priložená faktúra (predajný doklad), ktorá slúži zároveň ako záručný doklad.

 

Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať nasledujúce:

* či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný (ak sa jedná o výrobok, ktorý nebol objednaný, tovar nerozbalujte, neotvárajte, inak nebude možné ho vymeniť)
* či je výrobok v neporušenom stave, tzn. či nemá zjavnú vadu
* či fungujú všetky jeho jednotlivé časti

 

V prípade nevyzdvihnutia zásielky si  vyhradzujeme právo vyúčtovať zákazníkovi obojsmerné prepravné náklady na zásielku v plnej výške podľa cenníka Slovenskej pošty a náklady spojené s vymáhaním danej sumy plus pokutu vo výške 30 EUR. Zákazníkovi bude zaslaná elektronická faktúra.

 

Kupujúci je povinný pri uplatnení reklamácie v rámci zákonnej záruky, preukázať uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim dokladom o kúpe. Predávajúci sa zaväzuje oprávnenú a podľa týchto obchodných podmienok uplatnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.

 

Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, predávajúci bude zákazníkovi účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu minimálne vo výške 5,- Eur a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru zákazníkovi.

Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vybavenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je potrebné opraviť, na dobu nevyhnutne potrebnú k tejto oprave.

 

REKLAMÁCIA SA NEVZŤAHUJE NA:

 

Reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je zákazník povinný uplatniť okamžite po ich odhalení - ihneď po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie tohto druhu už nie je možné uznať.

 

Chyby spôsobené používateľom počas bežného používania tovaru (napr. pri nesprávnom praní, nevhodnom manipulovaní, alebo z dôsledku opotrebovania spôsobeného bežným používaním).

Copyright 2016 - 2018 © hafik