Nákupný košík je prázdny.

0 položiek
Spolu:
0,00 €
Vstúpiť
0 položiek (0,00 €)
 
 
0,00 € (0 položiek) vstúpiť do košíka
Výrobcovia / značky
Novinky
Osobný odber

V prípade záujmu o osobný odber máte môžnosť prevziať si tovar na týchto akciách. Pred tým nás ale vopred kontaktujte.     3.2.2018              agility preteky Lord of...

viac

Reklamačný poriadok

Úvod Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený u spoločnosti Jana Poláková-Hafík a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.

 

Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u predávajúceho Jana Poláková-Hafík. Pri uplatnení reklamácie je zákazník povinný doručiť predávajúcemu reklamovaný tovar a podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závad. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.

Reklamovaný tovar musí byť kompletný a nepoškodený(nenosený).

 

Predávajúci poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov. Záruka začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. 

  

Ku každému tovaru zakúpenému v spoločnosti Jana Poláková-Hafík  je pri jeho dodaní kupujúcemu priložená faktúra (pokladničný doklad), ktorá slúži zároveň ako záručný doklad.

 

Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať nasledujúce:

* či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný (ak sa jedná o výrobok, ktorý nebol objednaný, tovar nerozbalujte, neotvárajte, inak nebude možné ho vymeniť)
* či je výrobok v neporušenom stave, tzn. či nemá zjavnú vadu
* či fungujú všetky jeho jednotlivé časti

 

V prípade nevyzdvihnutia zásielky si vyhradzujeme právo vyúčtovať zákazníkovi obojsmerné prepravné náklady na zásielku v plnej výške podľa cenníka Slovenskej pošty a náklady spojené s vymáhaním danej sumy plus pokutu vo výške 30 EUR. Zákazníkovi bude zaslaná elektronická faktúra.

 

Kupujúci je povinný pri uplatnení reklamácie v rámci zákonnej záruky, preukázať uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim dokladom o kúpe. Predávajúci sa zaväzuje oprávnenú a podľa týchto obchodných podmienok uplatnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.

 

Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, predávajúci bude zákazníkovi účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu minimálne vo výške 5,- Eur a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru zákazníkovi.

Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vybavenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je potrebné opraviť, na dobu nevyhnutne potrebnú k tejto oprave.

 

PREVENCIA
 
Pri výbere tovaru je potrebné, aby zvolený druh a veľkosť výrobku presne zodpovedal potrebám zákazníka. Zákazník pred zakúpením výrobku vezme do úvahy účel použitia, prevedenie, materiálové zloženie a spôsob ošetrovania tovaru. Len tovar dobre zvolený z hľadiska funkčného, sortimentného a veľkostného je predpokladom naplnenia úžitkovej hodnoty a účelu použitia tovaru.
 
Počas celej doby používania zakúpeného tovaru je nutné, aby zákazník venoval dostatočnú pozornosť základným pravidlám používania tohto tovaru. Obzvlášť je potrebné zvážiť všetky faktory nepriaznivo ovplyvňujúce plnú funkčnosť a životnosť výrobku, ako napr.: nadmernú intenzitu používania výrobku, používanie výrobku k nevhodnému účelu.
 
Ďalšou nutnou podmienkou pre zachovanie dobrého stavu tovaru a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je potrebné si uvedomiť, že nesprávna alebo nedostatočná údržba tovaru podstatne skracuje jeho plnú funkčnosť a životnosť. 
 
Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou tovaru, t.j. dobou, počas ktorej pri správnom používaní a správnom ošetrovaní vrátane údržby, môže tovar vzhľadom k svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite jeho používania vydržať.
  

REKLAMÁCIA SA NEVZŤAHUJE NA:

 

Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené bežným opotrebovaním, nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním.

 

Chyby spôsobené používateľom počas bežného používania tovaru (napr. pri nesprávnom praní, nevhodnom manipulovaní, alebo z dôsledku opotrebovania spôsobeného bežným používaním).

 

 

 

 

Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Copyright 2016 - 2018 © hafik